پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمیدرضا مقدم فر

​حوزه/ مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مسائل استراتژیک جمهوری اسلامی به عراق، لبنان و سوریه خلاصه نمی شود، بلکه در جهان غرب هم دنبال می شود که این بزرگی و اقتدار را باید حاصل خون شهدای این نظام مقدس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حمیدرضا مقدم فر پیش از ظهر امروز در یادواره «شهدای کرامت» که در شهرستان مریوان برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز ایران در جهان حرف های بسیاری برای گفتن دارد، همه اینها نشات گرفته از برکت خون شهداست.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از برگزارکنندگان این یادواره کمال تشکر را دارم که سعی در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا داشته و دارند.

وی ادامه داد: بالاترین نعمت خداوند برای بشر امنیت است؛ تا زمانی که امنیت نباشد، نباید انتظار داشت که دیگر حوزه ها هم فعال باشند، لذا باید امروز قدردان شهیدان انقلاب که همان امنیت آفرینان مملکت بودند، باشیم.

مقدم فر در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جوانانی که در شهرستان مریوان به دست مزدوران و دشمنان انقلاب به شهادت رسیدند همان امنیت آفرینان این نظام بودند که باید نام و یاد این عزیزان هرگز به دست فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج زمینه های ترقی و اقتدار کشور را فراهم آورده است، گفت: امروز شاهد بیداری اسلامی در سطح جهان هستیم و دشمنان هرچه تلاش می کنند تاکنون نتوانسته اند که در مقابل بیداری اسلامی سدی ایجاد کنند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان با استفاده از رسانه های بی شمار خود می خواهند به اذهان جهانیان تفهیم کند که قدرت برتر هستند، ولی حقیقت چیز دیگری می باشد و این نظام اسلامی است که در اوج قدرت می باشد.

این مقام نظامی ادامه داد: زمانی دشمنان دم از براندازی جمهوری اسلامی می زدند، ولی اقتدار و صلابت امروز ایران باعث شده است که آنان تغییر رفتار دهند که این نشان از عجر و افول آنان است.

مقدم فر اظهار داشت: روزگاری اسرائیل غاصب به تنهایی در مقابل کشورهای اسلامی پیروز میدان شد، ولی امروز حتی توانایی 2 روز مقابله و جنگ در غزه را ندارد که این نشان می دهد که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در حال افول است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: از سوی دیگر تشکیل گروهک های تروریستی توسط دشمنان اسلام هم نتوانست برای آنان پیروزی رقم بزند و هر روز شاهد شکست توطئه های آنان یکی پس از دیگری هستیم.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: امروز مسائل استراتژیک جمهوری اسلامی به عراق، لبنان و سوریه خلاصه نمی شود، بلکه در جهان غرب هم دنبال می شود که این بزرگی و اقتدار را باید حاصل خون شهدای این نظام مقدس عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha