جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه علامردوشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علامرودشت گفت: دنیای غرب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از تهاجم فرهنگی در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است، همچنین در همین رابطه با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای نیز تاثیراتی بر روی ارزش ها و هنجارها گذاشته است، از این رو بسیج در مقابل هجمه دشمنان نقش پررنگی را ایفا می کند.

حجت الاسلام حسن رضایی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به نقش بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی بسیج می تواند در تحقق و تقویت ارزش‌های جوانان بسیار موثر و اثربخش واقع شود.

وی، فعالیت‌های فرهنگی بسیج در تقویت هنجارهای جوانان را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: فعالیت های فرهنگی بسیج در عرصه های مختلف نقش مهم و بسزایی در تقویت هنجارهای جوانان دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) علامرودشت به فعالیت های پایگاه بسیج طلاب این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: دیدار با دانش آموزان بسیجی شهرستان، درختکاری در کنار مضجع شریف شهدای شهر و دیدار اساتید و طلاب با امام جمعه از جمله فعالیت های فرهنگی این مجموعه بوده است.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی بسیج نیز همچنان می تواند در تقویت نگرش‌های جوانان هم موثر واقع شود.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: دنیای غرب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از تهاجم فرهنگی در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است، همچنین در همین رابطه با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای نیز تاثیراتی بر روی ارزش ها و هنجارها گذاشته است، از این رو بسیج در مقابل هجمه دشمنان نقش پررنگی را ایفا می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha