شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشر هاجر

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر از اعلام فراخوان شناسایی آثار منتشر شده بانوان خبرداد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد شایانفر با اعلام فراخوان شناسایی آثار منتشر شده بانوان، گفت :با هدف شناسايي كتاب های تالیفی و منتشر شده بانوان در حوزه های دینی،اسلامی و علوم انسانی و با نگاه ویژه به طلاب خواهر و تشویق و حمایت از نویسندگان آثار منتخب، در آینده‌ای نزدیک فراخوان آثار منتشر شده بانوان را اعلام می شود.

شایان فر افزود: برای نامگذاری این فراخوان، از اساتید، طلاب و کارکنان حوزه های علمیه خواهران و همچنین دیگر بانوان علاقمند دعوت می شود تا نام‌های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن محورهای مشخص شده از طریق سامانه پیامکی مرکز نشر هاجر اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: توجه به ماموریت های حوزه های علمیه خواهران، سادگی، صراحت، بدیع و رسا بودن،نگاه به فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی از جمله معیارهایی است که برای انتخاب نام این فراخوان در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر حضور در این مسابقه را فقط از طریق سامانه پیامکی این مرکز عنوان کرد و گفت: هر نام پیشنهادی یک امتیاز دارد و تمام افراد مشارکت‌کننده در این مسابقه، بر اساس تعداد امتیازات خود در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و در نهایت به 10 نفر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

مهلت شرکت در مسابقه تا پانزدهم آذر ماه بوده و قرعه‌کشی در روز بیست و پنجم آذرمصادف با ولادت امام حسن عسکری(ع) برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شماره سامانه پیامکی به آدرس الکترونیکی Hajarpub.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha