جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب بسیجی

​حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار گفت: طلاب باید به مانند بسیجیان اوایل انقلاب در جبهه های فرهنگی و دینی حضوری چشمگیر داشته باشند و میدان جهاد فی سبیل الله را در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در گردهمایی طلاب بسیجی مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار اظهار داشت: امام خمینی (ره) با درایت و درک درست و کامل از اوضاع انقلاب، دستور و فرمان تاریخی تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر فرمودند که باید اعتراف کرد که تشکیل بسیج در کشور بسیاری از معادلات کلان را تغییر داد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار گفت: بسیج از همان ابتدای تشکیل به عنوان ستون نظام اسلامی فعالیت خود را شروع کرد و دیری نگذشت که صدها هزار نفر به عضویت پایگاه های بسیج در سراسر کشور درآمدند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج در موقعیت زمانی حساسی از انقلاب شکل گرفت، افزود: مزیت و برتری بزرگ بسیج این بود که اولا از دل جامعه و ملت برخاسته بود و دوم اینکه بسیجیان در انجام فرامین امام راحل تلاش وافری داشتند.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: پس از مدت کوتاهی از انقلاب که جنگ تحمیلی آغاز شد، هزاران بسیجی خود را به جبهه های جنگ رساندند و در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح قرار گرفتند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار ادامه داد: حضور خودجوش بسیجیان در همان اوایل انقلاب اسلامی ماشین جنگی صدام بعثی و ملعون را متوقف نمود.

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان دوران دفاع مقدس وظایف بسیج وارد حوزه های دیگری شد، گفت: با پایان یافتن جنگ هشت ساله کار بسیج به اتمام نرسید، بلکه وظیفه اصلی آنان که همان عمران و آبادانی کشور بود، تازه آغاز گردید.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به تشکیل گروه های جهادی توسط بسیج در کشور، اعلام کرد: بسیج با تشکیل گروه های جهادی به یاری و عمران مناطق محروم و دورافتاده کشور رفت و سالهاست که در این سنگر در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به نقش بسیجیان در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: یکی دیگر از وظایف بسیجیان، احیا و پاسداشت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود که در این باب باید گفت بسیج وارد فاز فرهنگی شده بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار اظهار داشت: شما طلاب بسیجی نیز به فراخور جایگاه و موقعیت خود به عنوان یک بسیجی نقش های بسیار مهمی در جامعه اسلامی برعهده دارید که کمتر از جهاد و جنگ علیه دشمنان نظام نیست.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود تاکید کرد: امروز طلاب باید به مانند بسیجیان اوایل انقلاب در جبهه های فرهنگی و دینی حضوری چشمگیر داشته باشند و میدان جهاد فی سبیل الله را در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان تقویت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha