پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ساداتی

حوزه/ نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، خواستار فعالیت مستقل این نهاد در شهرستان کاشان (شمال استان اصفهان) شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم شهرستان های کاشان و  آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، خواستار فعالیت مستقل این نهاد در شهرستان کاشان (شمال استان اصفهان) شد.

در بخشی از این نامه‌ آمده است: استان اصفهان تنها استان کشور است که دارای دو نماینده ولی فقیه است. مقام معظم رهبری در شهرستان کاشان آیت الله نمازی را به عنوان نماینده خود منصوب کرده اند.

وی با اشاره به مستقل بودن مدیریت حوزه علمیه کاشان از استان اصفهان، آورده است: تمام نهادهای زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری در شهرستان کاشان از جمله بعثه رهبری، بنیاد زائر، آستان قدس رضوی و... به صورت مستقل می باشند و تنها بخشی که در شمال استان و شهرستان کاشان مستقل عمل نمی کند، کمیته امداد است، لذا خواهشمند است در مورد استقلال کمیته امداد در شهرستان کاشان دستور لازم را مبذول فرمایید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha