جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار شادمانی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در تشریح حوادث چهل ساله انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول رشد فکری مردم ایران است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم ریشه‌های درخت انقلاب هستند که از منبع غنی معرفت دینی تغذیه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، شب گذشته در مراسم یادواره شهیدان بهادربیگی با تاکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: در طول تاریخ حوادث بسیار برجسته ای وجود دارد، اما انقلاب اسلامی با شکوهی زیبا و دستاوردهایش در جهان بی‌نظیر است.

وی، خالق انقلاب را مردم مومن و انقلابی ایران عنوان کرد و گفت: از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در فصل دوم انقلاب هشت سال دفاع مقدس است که در نوع خود بی‌نظیر است.

سردار شادمانی با بیان اینکه به جزء صدر اسلام و حادثه عظیم عاشورا، انقلاب اسلامی با هیچ حادثه‌ای قابل قیاس نیست، افزود: انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال دفاع مقدس به دست ملتی بزرگ خلق شده است به همین دلیل در تاریخ کم سابقه یا اگر بهتر بگوییم بی سابقه است.

وی، جبهه مقاومت را از دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: فصل سوم تاریخ 40 ساله انقلاب شاهد حضور مجاهدانه و سربلندانه ملت ایران در جبهه های مقاومت است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) افزود: لقب مدافعان حرم برای رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت بسیار زیبا است، زیرا آنها کاری فراتر و بزرگ‌تر از فدا کردن جان برای اهل بیت(ع) و ائمه(ع) انجام داده اند.

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت تنها برای دفاع از حرمین نیست، تصریح کرد: جبهه مقاومت یک مسؤولیت تاریخی، انسانی و انقلابی است که دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است.

سردار شادمانی، دهه چهارم انقلاب اسلامی را  دهه فرهنگ شهادت و جهاد در راه خدا نامید و یادآور شد: این فصل در بین دهه های مختلف انقلاب بسیار برجسته تر است، چرا که اوج پیشرفت انقلاب را شاهد هستیم.

وی در ادامه سخنان خود در تشریح حوادث چهل ساله انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول رشد فکری مردم ایران است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم ریشه‌های درخت انقلاب هستند که از منبع غنی معرفت دینی تغذیه کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با تبیین نقش مردم در ایجاد انقلاب، تاکید کرد: انقلاب اسلامی از تفکر و اعتقاد دینی مردم نشأت گرفته است بنابراین انقلاب اسلامی ماندنی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha