شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قرائت قرآن

حوزه/ مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان گفت: فراخوان سیزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان کردستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، کامل گلباغی، پیش ظهر امرور در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: فراخوان سیزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان کردستان آغاز شده است.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان با اشاره به اینکه علاقمندان در این دوره می توانند در رشته های مختلف قرآنی شرکت داشته باشند، تاکید کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در 2 رده سنی برگزار می شود.

وی تصریح نمود: رده اول سنی شامل 7 تا 16 سالگی و رده دوم سنی شامل 16 تا 30 سالگی می باشد که در هر دو رده سنی خواهران و برادران علاقمندان می توانند شرکت داشته باشند.

گلباغی گفت: ثبت نام برای شرکت در این دوره از مسابقات از پانزدهم آذرماه سالجاری آغاز می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.modhammatan.com امور مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان یادآور شد: در این دوره از مسابقات قرآنی که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود، اهداف بسیاری را دنبال می کنیم که یکی از این اهداف مهم کشف استعدادهای قرآنی می باشد.

براساس این گزارش، سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته‌های حفظ کل و قرائت «تحقیق» برای گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ و رشته‌های قرائت «ترتیل»، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز برای گروه سنی هفت تا ۱۶ سال برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha