پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علميه صديقه طاهره(س) نوشهر، ويژگيهاي طلاب در عصر غيبت

حوزه/ نشست تربیتی با موضوع «بررسی ویژگی های طلاب در عصر غیبت، در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم عباسپور، در نشست تربیتی با موضوع" بررسی ویژگی های طلاب در عصر غیبت"، در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر با اشاره به ویژگی های منتظر واقعی، بیان کرد: با توجه به این که خداوند هیچ گاه بشر را تنها و بدون حجت، به حال خود رها نکرده و باور به وجود منجی عالم بشریت و معرفت به عظمت آن، نقش اساسی در زندگی دارد؛ اما این به تنهایی کافی نیست و در مرحله عمل، منتظر واقعی باید این باور و اعتقاد را به منصه ظهور برساند.

وی ادامه داد: گاهی کلی نگری در این زمینه مانع ایجاد می کند؛ یعنی توجه به جزئیات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید قدم به قدم و از کوچکترین و جزئی ترین رفتارها آغاز نمود و به تهذیب نفس پرداخت و در مرحله بعد ثمره این تهذیب نفس، علاوه برخودِ شخص، افراد جامعه را نیز در بر گیرد.

استاد حوزه خواهران مازندران خاطر نشان کرد: علم همراه باعمل دراین زمینه لازم و ملزوم یکدیگرند؛ یعنی دانسته های ما در مورد ویژگی های منتظر واقعی اگر همراه با عمل نباشد، سودی نخواهد داشت.
در این نشست طلاب مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر نیز مشارکت فعالانه داشته و نظرات خود را در خصوص ویزگی های طلاب در عصر غیبت ارائه کردند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha