جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شرف پور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: حضرت معصومه(س) در ولایت‌مداری حامی بسیار خوبی برای پدر و برادر خود بودند و امروز بانوان و دختران جوان باید از فاطمه معصومه(س) الگو بگیرند و برای شناخت بیشتر مطالعات خود را افزایش دهند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی  شرف پور در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین با اشاره به سالروز وردو حضرت معصومه(س) به قم، گفت: حضرت معصومه(س) در زهد، تقوا، علم، پاکدامنی، و معرفت می‌تواند سرمشق زنان و دختران جامعه باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) یکی از برجسته ترین شخصیت های دینی و الهی در خاندان موسی بن جعفر(ع) هستند، بانویی که به همه علوم زمان خود عالمه بودند و عصمت از زیباترین و پرشکوه ترین وجوه شخصیتی و سیره زندگی این بانوی مکرمه است.

وی بیان کرد: حضرت معصومه(س) در ولایت‌مداری حامی بسیار خوبی برای پدر و برادر خود بودند و امروز بانوان و دختران جوان باید از فاطمه معصومه(س) الگو بگیرند و برای شناخت بیشتر مطالعات خود را افزایش دهند.

حجت الاسلام شرف پور در رابطه با تحقیق و پژوهش در زندگی و سیره ائمه معصومین(ع) به خصوص حضرت معصومه (س) بیان کرد: رسالت امروز شما طلاب این است که بتوانید در رابطه با سیره زندگی ائمه معصومین(ع)، حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت معصومه پژوهش و تحقیق نموده و آن را در دسترس آحاد مردم قرار دهید.

حجت الاسلام شرف پور در پایان رعایت نظم را برای یک طلبه مهم دانست و بیان کرد: جامعه ای که  نظم در آن وجود نداشته باشد، هرج ومرج و بی قانونی رواج پیدا می کند و همه امور زندگی را مختل می کند، لذا مسئله نظم و حضور مرتب در کلاس ها باید بیش از همیشه مدنظر طلاب قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha