جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: برای افزایش ارتباط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و اداره اوقاف به زودی تفاهم نامه ای بین این دو نهاد منعقد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهرستان نرجه برگزار شد، گفت: ترویج نماز در جامعه اسلامی نتایج بسیار راهگشا و مفیدی در ارتقای فرهنگ و ارزش های دینی به همراه دارد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در دین اسلام نسبت به آن تاکید زیادی شده موضوع وقف است که در این زمینه ائمه جمعه باید این فرهنگ غنی را برای مردم معرفی و نهادینه نمایند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه ارتباط مناسبی بین ائمه جمعه، دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین برقرار است که امیدواریم این تعامل و ارتباط روز به روز بیشتر شود.

 حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: برای افزایش ارتباط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و اداره اوقاف به زودی تفاهم نامه ای بین این دو نهاد منعقد خواهد شد.

وی، ترویج فرهنگ وقف در جامعه اسلامی را با اهمیت دانست و بیان کرد: با گسترش فرهنگ وقف در کشور می توانیم سبب تحولات زیادی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی در کشور باشیم که این مهم نشان دهنده اهمیت وقف است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha