چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس گفت: بسیج بدون توجه به مادیات و با اخلاص و با هدف استمرار و تداوم آرمان های امام(ره) و شهدا، با تلاش شبانه روزی، خدمتگزار مردم و انقلاب تحت اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، خانم طیبه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، فرهنگ بسیجی را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و گفت: دوام انقلاب اسلامی بنا به گفته رهبر فقید انقلاب امام خمینی(ره) به دست مستضعفان و پا برهنگان است.

وی افزود: بسیج بدون توجه به مادیات و با اخلاص و با هدف استمرار و تداوم آرمان های امام(ره) و شهدا، با تلاش شبانه روزی، خدمتگزار مردم و انقلاب تحت اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبد خاطرنشان کرد: این مدرسه همچون سال های گذشته، جهت بزرگداشت مقام بسیجیان جان برکف و ایثارگر و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، فعالیت های مختلفی از قبیل دیدار با خانواده های پیشکسوت و فعال بسیجی و خانواده های شهدا، نشست های مختلف بصیرتی با محوریت انقلاب اسلامی و بسیج، اجرای اردوی جهادی، پیاده روی و غبارروبی مزار شهیدان، را برگزار کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha