جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برقراری تعامل و ارتباط با نسل چهارم انقلاب بسیار ضروری است . دراین‌باره بازنگری شیوه‌ها و برنامه‌ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست کمیته‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید دست‌به‌دست هم دهیم تا برگزاری جشن‌های مرتبط با دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب در راستای تقویت و کارآمدی بیشتر نظام اسلامی باشد.

وی با بیان این‌که رؤسای کمیته‌ها باید مخاطب شناسی را در برنامه‌های خود بگنجانند، افزود: برقراری تعامل و ارتباط با نسل چهارم انقلاب بسیار ضروری است که دراین‌باره بازنگری شیوه‌ها و برنامه‌ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان این‌که رؤسای کمیته‌های مسئول در دهه فجر در برنامه‌های خود بر نقش قابل‌توجه و تأثیرگذار امام خمینی(ره) در تأسیس انقلاب اسلامی تأکید داشته باشند، افزود: نشر و گسترش اندیشه‌های امام راحل(ره) در اقشار مختلف به‌ویژه جوانان رسالت همه کمیته‌ها است، اما در کنار آن تبیین وضعیت موجود نظام اسلامی با توجه به اوضاع حساس منطقه بسیار ضروری خواهد بود.

وی گفت: همه باید با تمام توان خود عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی که سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است را حفظ کنیم، زیرا پیروزی انقلاب مرهون تلاش همه‌جانبه کلیه اقشار جامعه به رهبری امام راحل بود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اقتدار روزافزون نظام اسلامی، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون اقتدار نظام اسلامی است، ازاین‌رو باید مسئولان کمیته‌ها چنین اقتداری را در برنامه‌ریزی‌های دهه فجر خود بگنجانند.

وی تبیین نقش و کارآمدی نظام اسلامی در رویارویی با حوادث کنونی منطقه را خواستار شد و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش موجود کشور در مقایسه با اوضاع ناامن همسایگان در سایه اقتدار نظام اسلامی حاصل شده است که باید در دهه فجر انقلاب اسلامی تبیین شود.

حجت‌الاسلام سالاری در پایان گفت: هم‌اکنون نتیجه همه فعالیت‌ها، سیاست‌ها و خردورزی‌های نظام اسلامی، ثبات و امنیت و نقش کلیدی در منطقه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha