پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام تقی فتاحی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان ابرکوه گفت: تمامی طلاب مدرسه علمیه ولی عصر (عج) ابرکوه افراد بومی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام تقی فتاحی در جلسه اعضای شورای حوزه علمیه یزد با مدیران مدارس علمیه استان که سالن همایش مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد به فعالیت های مدیریت مدرسه علمیه شهرستان ابرکوه طی هشت سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ابتدایی که به عنوان مدیر مدرسه علمیه شهرستان ابرکوه انتخاب شدم، عمدتا طلاب غیر بومی مشغول به تحصیل بودند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان ابرکوه افزود: با توجه به اینکه طرح بومی سازی مدارس اعلام شد، سعی کردیم که طلابی را برای مدرسه علمیه شهرستان انتخاب و گزینش کنیم که بومی باشند.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور امروز پس از هشت سال که از عمر مدیریتی این مدرسه می گذرد، فقط دو طلبه غیر بومی در این مدرسه علمیه به تحصیل مشغول و بیشترین تعداد طلاب را افراد بومی تشکیل می دهند.

حجت الاسلام فتاحی با بیان اینکه اساتید مدارس و کادر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان ابرکوه نیز افراد بومی هستند تصریح کرد: برنامه های آموزشی که در مدارس علمیه شهرستان ابرکوه اجرا می شود، طبق برنامه آموزشی استان یزد به پیش می رود.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان ابرکوه اضافه کرد: طلاب پایه یک، دو و سه مدارس علمیه هم از نظر آموزشی و هم رفتاری بسیار خوب هستند که انشاالله در سال های آینده با رفع مشکلات آموزشی، بتوانیم حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.

وی در پایان به برخی از برنامه هایی که در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان ابرکوه برگزار می شود اشاره کرد و گفت: برگزاری نماز جماعت، برگزاری برنامه های عمومی، اجرای تمرین منبر برای طلاب پایه دو به بالا، برگزاری جلسات قرآن و مفاهیم، برگزاری برنامه هایی در راستای تحقیق و پژوهش با دعوت از اساتید، برگزاری جلسه درس اخلاق در مدرسه از جمله برنامه هایی است که در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان ابرکوه برگزار می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha