جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماينده ولي فقيه در استان كردستان گفت: انسجام و همدلی امروز در جمهوری اسلامی نتیجه اقتدار نیروهای مسلح می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر شاهد وحدت بسیار خوبی در کشور بین اهل سنت و تشیع هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

نماينده ولي فقيه در استان كردستان گفت: امروز عزتی که در کشور داریم مرهون عنایت حق باری‌تعالی و آموزه های ناب اسلامی و قرآن کریم است و نیز معلول حمایت و ولایتمداری ملت شریف ایران می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: امروز خوشبختانه مسئله امنیت در کشور با وجود نیروهای ایثارگر و خدوم امنیتی، نظامی و انتظامی حل شده و از حیث هیچ مشکلی نداریم.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: انسجام و همدلی امروز در جمهوری اسلامی نتیجه اقتدار نیروهای مسلح می باشد.

نماينده ولي فقيه در استان كردستان گفت: امروز جهان استکبار به شدت از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه می ترسد و از سوی دیگر شاهد عزت و اقتدار نظام اسلامی و جبهه مقابل استکبار هستیم و باید گفت که استعمار و استکبار روند نزولی در پیش گرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: روزگاری همین کشورهای استکباری در منطقه با فراغ بال جولان می زدند و ثروت کشورهای اسلامی را به یغما می برند، ولی با تشکیل نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت، یکه تازی های ابرقدرتهای در خاورمیانه پایان یافت.

براساس این گزارش، در این مراسم سردار علی آزادی به عنوان فرمانده جدید انتظامی کردستان منصوب و از خدمات سردار مسعود خرم نیا؛ فرمانده سابق انتظامی این استان تقدیر به عمل آمد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha