چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ امروز دشمنان با انواع هجمه ها و فضای مجازی دنبال این هستند تا افکار جوانان را به خود جذب کنند و این همان خطر جدی است که جامعه جوان ما را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی، ظهر امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان طرح امین مدارس آموزش و پرورش بر تربیت دینی جوانان تاکید کرده و گفتند: موضوع تربیت از مسائل مهم است. اگر به آن توجه شود، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

معظم له بابیان اینکه انبیاء آمده اند تا انسان را رهنمود و هدایت کنند، افزودند: اگر کسی تابع برنامه الهی و قوانین دین باشد، سعادت مند خواهند شد و اگر انسان نداند برای چه چیزی وارد دنیا شده نمی تواند راه های رشد وسعادت را طی کند.

ایشان افزودند:خدای متعال انسان را بی خود نیافریده است، هدف ازآفرینش برای پرستش و عبادت است، تذکر برای آگاهی و یاد آوری است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: یادآوری این موضوع که انسان بی خود آفریده نشده، بلکه آمده تا عمل به دین کند. این همان هدف آفرینش است.

معظم له بابیان اینکه معرفت به خدا و هدف از خلقت می تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد، گفتند: اگر معرفت به خود و خدای خود داشته باشیم، قطعا می توانیم به کمال برسیم.

ایشان بیان داشتند: امروز دشمنان با انواع هجمه ها وفضای مجازی دنبال این هستند افکار جوانان را به خود جذب کنند و این همان خطر جدی است که جامعه جوان ما را تهدید می کند.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha