پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام و رهبری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: همایش بزرگ «اندیشه راقی» با رویکرد اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با حضور اندیشمندان و فضلای حوزه، روز چهارشنبه ۱۴ آذر، در شبستان حضرت امیرالمومنین (ع) قزوین برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب واساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین گفت: علمای بزرگوار در گذشته به خاطر این به درجات عالی رسیدند که توانسته بودند از فرصت ها، لحظات درسی و زندگی خود به بهترین نحو استفاده کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد:شما طلاب علوم دینی باید در مسیر زندگی وتحصیلی خود هدف را باید خود اولویت قرار داده وسیره وروش این علمای فرزانه واندیشمند حوزوی را به خوبی مطالعه  نمایید.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های اخلاق بر ای طلاب مدارس علمیه قزوین، بیان کرد: حوزه استان هر هفته کلاس درس قرآن و نهج البلاغه را برای طلاب، اساتید مدیران و معاونان حوزه با حضور امام جمعه قزوین برنامه ریزی کرده که حضور به موقع و با نظم در این جلسات ضروری است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: بهترین درس اخلاق، قرآن است و بهره گیری از آیات نورانی این کتاب آسمانی و نهج البلاغه مسیر زندگی را به خوبی ترسیم می کند.

وی به برگزاری برنامه هایی با محوریت اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: امروز حوزه های علمیه باید بیش از پیش اندیشه های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب را در جامعه به خوبی تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ «اندیشه راقی» با رویکرد اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با حضور اندیشمندان و فضلای حوزه، روز چهارشنبه، ۱۴ ساعات 8 صبح، در شبستان حضرت امیرالمومنین(ع) قزوین برگزار می شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha