شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اخوان

حوزه/ حجت الاسلام اخوان گفت: فرصت بسیار مناسبی برای رساندن پیام اسلام به افراد مختلف است، چنین قابلیتی چون مسجد امام(ره) و مدرسه علمیه تبلیغی ناصریه در کشور کم نظیراست و به جز چند مکان معدود در سطح کشور، متاسفانه استفاده بهینه نمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،حجت الاسلام سید محسن اخوان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان خاصه معاونت تهذیب و تبلیغ، مدرسه علمیه تبلیغی ناصریه واقع در مسجد امام قریب به 9 سال پیش مرمت شد و پس از اتمام کار، باهدف تبلیغ دین برای توریست های خارجی آغاز به کارکرد.

وی با بیان اینکه عمده فعالیتی که دراین مدرسه علمیه  انجام می شود، بحث تبلیغ اسلام و شیعه ویزه توریست ها است، عنوان کرد: در حال حاضر گردشگران خارجی و داخلی جامعه هدف ما هستند.

مدیر مدرسه علمیه تبلیغی ناصریه تصریح کرد: این مکان فرصت بسیار مناسبی برای رساندن پیام اسلام به افراد مختلف است، چنین قابلیتی چون مسجد امام(ره) و مدرسه علمیه تبلیغی ناصریه در کشور کم نظیراست و به جز چند مکان معدود در سطح کشور، متاسفانه استفاده بهینه نمی شود.

وی افزود: مسجد آقابزرگ کاشان از جمله دیگر ظرفیت هایی گردشگری است که میتواند با سرمایه گذاری حوزه های علمیه در راستای تبلیغ اسلام مورد بهره برداری قرار گیرد.

حجت الاسلام اخوان اذعان کرد: رساندن پیام دین به جهان مهمترین هدف این مکان است، این مدرسه به نام ناصریه که چون ناصرالدین شاه مرمت و بازسازی کرده است

وی با اشاره به اینکه امروزه گردشگری های مختلف از جمله گردشگری اسلامی ومذهبی تعریف می شود، خاطرنشان کرد: براساس تلاش مسئولین معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، گردشگری اسلامی، گردشگری فرهنگی با هدف آشنایی با فرهنگ اسلامی ایرانی و گردشگری سلامت به این نحو که ایستگاه های پذیرایی اسلامی و سالم برای گردشگران عرضه می شود، در مدرسه علمیه ناصریه تعریف و تبیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha