شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی اشرف عبدی

حوزه/ رئیس پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر گفت: سندی که رهبری برای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت ابلاغ کردند می‌تواند در کارگروه پژوهش اعتاب مقدس مورد بررسی قرار گیرد و بنیاد پژوهش‌های آستان قدس نیز برای انجام کارهای تحقیقاتی آمادگی خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اشرف عبدی امروز در نشست کارگروه پژوهشی اعتاب مقدس که در سالن جلسات برگزار شد، با بیان اینکه نقش و جایگاه اماکن مقدس در الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت مشخص شود، مطرح کرد: سندی که رهبری برای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت ابلاغ کردند می‌تواند در کارگروه پژوهش اعتاب مقدس مورد بررسی قرار گیرد و بنیاد پژوهش‌های آستان قدس نیز برای انجام کارهای تحقیقاتی آمادگی خود را اعلام کردند.

وی با اشاره به برگزاری آخرین نشست این کارگروه در انتهای مهرماه، اظهار کرد: تقویت ارتباط میان اعتاب مقدس ایران و عراق می‌تواند با استفاده از راهکارهای مختلف دنبال شود که یکی از این راهکارها تقویت زبان برای ارتباط‌گیری مناسب است.

رئیس پژوهشکده علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: تقویت زبان عربی ویژه زائران ایرانی اعتاب عراق و خادمان اعتاب ایران موضوعی است که در کارگروه پژوهش اعتاب مقدس مورد بحث قرار گرفته و اکنون از بسترهای مختلف به دنبال تحقق این هدف هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برای تقویت زبان عراقی خادمان اعتاب مقدس باید محتوای واحدی درنظر گرفته شود، عنوان کرد: بستر و راهکار اجرای این طرح نیز می‌تواند با مشارکت آستان‌های مقدس مشخص شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha