جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در پیامی از برگزاری شایسته برنامه های سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم بین شرح می باشد:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
صلی الله علیک یا سیدتی و مولاتی یا فاطمة المعصومه
ایام مبارک ربیع، آکنده از عطر نبوی، جعفری، مهدوی و فاطمی است. بیست و سومین روز از این ماه شریف، سالروز ورود پرخیر و برکت و تمدن ساز حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام به شهر مقدس قم است. قرن‌هاست مردم قم به‌واسطه جاروکشی آستان کبریایی مریم آل طاها کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام، خود را خوشبخت این قوم و طایفه می‌دانند. امسال نیز به مدد حضرت، ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود و آیین استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام به شایستگی و باشکوه خاصی برگزار گردید. به‌واسطه این فرصت خدمت سجده شکر به‌جای آورده و از همراهی‌های تمامی عزیزانی که به هر نحوی در احترام این برنامه‌ها سهیم بودند قدردانی می‌نمایم.
رجاء واثق دارم که این آستان قدسی سجده‌گاه ملائک است و خدمت در حریمشان توفیقی بس گران‌سنگ و ارزشمند که نصیب خوبان روزگار گشته و اجر و مزدی ویژه خواهد داشت.
شایسته است از همراهی و خدمت خالصانه تمامی بزرگواران خاصه مراجع معظم تقلید، علما، روحانیون، حوزه‌های مقدسه علمیه، ائمه محترم جماعات، هیئات مذهبی، خادمان اعتاب مقدس، خادمان حرم مطهر، مردم شریف و بصیر و ولایت مدار قم، دستگاه‌ها و نهادهای استان در حوزه‌های اجرایی، فرهنگی، تبلیغی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، خدماتی، اصحاب رسانه و خیرین ارجمند تقدیر و تشکر داشته و دوام خدمت به این بانوی جلیل‌القدر را از درگاه حضرت احدیت مسألت نمایم.
در جوار بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام به روح پرفتوح بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و شهدای گران‌قدر که در دفاع از حریم حرم جان به جان‌آفرین تسلیم کردند سلام و درود نثار نموده و از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم که ایران عزیز اسلامی‌مان همواره تحت زعامت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مایه فخر و مباهات باشد.
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس قم

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha