جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با استاد علی اکبر رائفی پور

حوزه/ چرا در اکثر فیلم های صدا و سیما ازدواج ها مجلل و شروع زندگی در خانه ها و ماشین های گرانقیمت نمایش داده می شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار علی اکبر رائفی پور، اظهار داشت: نشر ارزش های دینی در دانشگاه ها و حفظ آن همیشه از دغدغه های مهم علمای برجسته بوده است.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات علمی علامه مطهری، آیت الله مفتح و بسیاری از بزرگان در جهت ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه متحمل شدند، گفت: حضور بزرگانی از حوزه در دانشگاه ها جهت حفظ ارزش ها و مقابله با فرهنگ مخرب غربی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از نگرانی مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی بیگانگان که دغدغه فراوانی دارند، اظهار کرد: اهمیت کار فرهنگی در بیانات رهبری معظم با تعابیری مانند تهاجم، شبیه خون و ناتوی فرهنگی کاملا مشخص می باشد.

وی در این دیدار از فعالیت های فرهنگی آقای رائفی پور که موجب روشنگری موثر در نسل جوان جامعه خصوصا دانشگاهیان گردیده، تقدیر به عمل آورد.

آیت الله علما تصریح کرد: از مسائل مهمی که بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی کشور را می تواند برطرف کند، ازدواج است که  نیازمند حمایت های دولتی می باشد.

وجود 50 هزار استاد بسیجی

علی اکبر رائفی پور نیز در این دیدار با بیان اینکه بحمدالله در دانشگاه ها نیروهای مومن و انقلابی نیز بسیار است و وجود 50 هزار استاد بسیجی، خود گواه این موضوع است، گفت: البته فعالیت های فرهنگی موثر در دانشگاه ها نیاز به تقویت دارد.

وی با اشاره به پایگاه مردمی روحانیت که ما از جمله دانشجویان همواره به علما و روحانیون ارادت داشته و تبلیغات سوء دشمنان تاثیری ندارد، افزود: خود بنده بیشتر آموخته هایم از پای منبر است و ارادت به علماء در وجودم نهادینه شده است.

رائفی پور خاطرنشان کرد: قطعا یکی از مسائل مهم کشور در بحث اجتماعی و فرهنگی ازدواج است که در صورت حمایت صحیح دولت این امر بسیار آسان خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تسهیل امر ازدواج یکی از بهترین راه ها، سالانه به هر زوج 50 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج داده شود، اظهار کرد: در صورتی که این وام تورم زا نباشد و با محاسبه داده شود می تواند زمینه ازدواج بسیاری از جوانان را فراهم آورد.

این کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه علاوه بر کوتاهی های دولت در امر حمایت ازدواج جوانان متاسفانه فرهنگ سازی هایی که در رسانه ملی ما نیز اتفاق می افتد، قابل دفاع نیست، گفت: چرا در اکثر فیلم های  صدا و سیما  ازدواج ها  مجلل و شروع زندگی در خانه ها و ماشین های گرانقیمت نمایش داده می شود.

 رائفی پور با انتقاد از اینکه متاسفانه از سال 92 تا به امروز نقدینگی درکشور 4 برابر شده است و ما حمایتی در بخش مسکن برای جوانان و کم درآمد ها نمی بینیم، اظهار کرد: اگر دولت کیفیت مسکن مهر دولت قبل را زیر سؤال می برد بهتر بود مسکن با کیفیتی برای مردم و جوانان ما می ساختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha