پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 470615
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
سرپرست استانداری فارس

حوزه/ سرپرست استانداری فارس با بیان اینکه نخبگان برای به نمایش گذاشتن عظمت انقلاب تلاش کنند، تصریح کرد: باید از تجارب این چهل سال به نحو مطلوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، یدالله رحمانی، ظهر امروز در جلسه‌ شورای سیاست گذاری راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد، با اشاره به اینکه برای مقابله با نقشه های دشمنان باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان دستاورد دارد که اگر بخواهیم آنان را به نمایش فرصت کم می آوریم.

وی با بیان اینکه باید نگاه جامعی به اجرای برگزاری برنامه های پیروزی انقلاب داشته باشیم، افزود: دفاع از ارزش های نظام یکی از مهمترین برنامه ها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

سرپرست استانداری فارس، وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این اتحاد و همدلی باید بیش از پیش در بین مردم و مسئولان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه نخبگان برای به نمایش گذاشتن عظمت انقلاب تلاش کنند، عنوان کرد: باید از تجارب این چهل سال به نحو مطلوبی استفاده کرد و از طریق رسانه ها دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

سرپرست استانداری فارس بیان کرد: بررسی تصویری مقایسه قبل و بعد از انقلاب نیز انجام شده و به عنوان برنامه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کارگروه های ۲۹ گانه و ۱۴ گانه گزارش های خود را به ستاد ارسال کنند، تصریح کرد: دست به دست هم دهیم تا جشن چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی را به نحو مطلوبی اجرا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha