چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی زرگان اهواز

حوزه/ حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه مدرسه علمیه امام المهدی، یک مرکز فرهنگی در منطقه است، گفت: ۷ سال از تأسیس مدرسه می گذرد و در این مدت با تربیت طلاب انقلابی، تلاش کردیم حرکتی در جهت تقویت شریعت ناب محمدی برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، شامگاه یک‌شنبه در مراسم عمامه گذاری طلاب این مدرسه علمیه، با اشاره به تعداد طلاب مدرسه، اظهارداشت: هم اکنون ۷۰ طلبه در مدرسه اشتغال به تحصیل دارند که امشب ۱۰ طلبه پایه ۷، توسط آیت الله موسوی جزایری ملبس شدند.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه امام المهدی، یک مرکز فرهنگی در منطقه است، تصریح کرد: ۷ سال از تأسیس این مدرسه می گذرد و در این مدت با تربیت طلاب انقلابی، تلاش کردیم حرکتی در جهت تقویت شریعت ناب محمدی برداریم.

حجت الاسلام سلطانی به برگزار مراسم عمامه گذاری طلاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در این مراسم، برای نخستین بار در طول زمان تأسیس مدرسه، شاهد عمامه گذاری طلاب بومی منطقه هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، با اشاره به اقدامات فرهنگی این مدرسه علمیه، اظهارداشت: مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، مناطق و شهرستان‌های اطراف را تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی-تبلیغی خود قرار داده و تلاش می‌کند با تقویت روحیه جهادی طلاب، گامی مؤثر در منطقه از حیث خدمات اجتماعی بردارد.

وی در پایان تصریح کرد: مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، همواره با اجرای برنامه‌های تهذیبی، سعی می‌کند طلاب خوبی را برای سربازی امام زمان(عج) تربیت کند و به حول قوه الهی، امروزه به یک کانون و مرکزی برای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی تبدیل شده است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha