پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی

حوزه / نمایشگاه «حمایت از کالای ایرانی» در علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان تا ۱۷آذرماه دایر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، فاطمه ابراهیمیان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان از افتتاح نمایشگاه «حمایت از کالای ایرانی»، در این مدرسه خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا 17 آذر ماه دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند از آن بازدید و اقدام به خرید کنند.

وی به غرفه های حاضر در این نمایشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: غرفه های پوشاک، اسباب بازی، موادغذایی، مواد خوراکی، صنایع دستی، لوازم التحریر، کتاب اقتصاد مقاومتی و تحقیق پایانی طلاب با موضوع اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان با بیان اینکه دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی جهت معرفی توانمندی های تولید کنندگان ایرانی، ایجاد اشتغال برای بانوان و دسترسی آسان و سریع عموم مردم به کالای های ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب است.

ابراهیمیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را فرهنگسازی برای خرید کالای ایرانی، آشنایی بیشتر با کتب مختلف در زمینه اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کتابخوانی بیان کرد.

لازم به ذکر است، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر، امام جمعه شهرستان اردکان، اعضای هیئت امنا مدرسه، حجت الاسلام و المسلمین محمود قره چایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، سرهنگ علی دهقانی فرمانده سپاه اردکان ومحمد حسین حاجی اسماعیلی رئیس تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha