پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی گرامیداشت شهدای روحانی و ایثارگران استان قم

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد تعداد ورزشکار طلبه استان یزد را قریب به ۵۰۰نفر اعلام کرد و گفت: رشته زورخانه ای و پهلوانی یکی از ورزش های مورد علاقه طلاب یزد است.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به اینکه طلاب استان یزد در رشته های مختلف ورزشی مشغول هستند، گفت: با توجه به اهمیت ورزش، سعی کردیم طی سال های گذشته فعالیت هایی را انجام دهیم که روحانیون و طلاب با شوق و ذوق بیشتری به سمت ورزش بیایند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد افزود: در این راستا 34 رشته ورزشی را برای طلاب معرفی کردیم که با علاقه خود اقدام به انتخاب هر رشته و پس از رسیدن به حد نصاب، اقدام به فعالیت در این عرصه ها کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون قریب به 500 نفر از طلاب استان یزد در حال انجام فعالیت های ورزشی هستند، تصریح کرد: این طلاب ورزشکار در رشته های پهلوانی و زورخانه ای، شنا، فوتسال و ورزش های دیگر در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام حسینی راد یکی از ورزش هایی که طلاب استان یزد اشتیاق به حضور در آن دارند را رشته ورزشی زورخانه ای و پهلوانی عنوان کرد و گفت: قریب به 200نفر از ورزشکاران طلبه استان یزد در رشته ورزشی زورخانه ای و پهلوانی فعالیت دارند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد با بیان اینکه طلاب باید ورزش را جزء برنامه های هر روز خود قرار داده و یک زمانی را به انجام ورزش و نرمش اختصاص دهند، تصریح کرد: برخی از مدارس علمیه استان یزد برنامه های ورزشی صبحگاهی را در دستور کار خود دارند.

وی به اهمیت توجه خانواده ها به ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک اگر ورزش در سبد خانواده ها قرار گیرد بسیاری از مشکلاتی که در کهنسالی گریبانگیر افراد می شود را نخواهند داشت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha