جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه فسا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت صادق آل محمد(ع) فسا از اجرای طرح «ساعت فرهنگی» در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم هادئی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری طرح «ساعت فرهنگی»، اظهار داشت: جلساتی تحت عنوان ساعت فرهنگی، هر روز از ساعت ۱۱ الی  اذان ظهر  در  مسجد خاتم الأوصیا(عج) مدرسه علمیه سفیران هدایت صادق آل محمد(ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره ساعت فرهنگی در ترم نخست سال تحصیلی 98-97 برگزار می شود، افزود: این برنامه با طرح مباحث مختلف و متنوعی از جمله بحث بصیرت سیاسی، پاسخگویی به شبهات و سؤالات اعتقادی، آموزش روانخوانی و تجوید قرآن کریم، سلسه مباحث طب اسلامی و آشنایی با مباحث اجتماعی و روانشناسی تبلیغ در حال پیگیری  و انجام است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت صادق آل محمد(ع) شهرستان فسا به سایر برنامه های مجموعه، اشاره و تصریح کرد: برنامه صبحگاه در مدرسه علمیه سفیران هدایت شهرستان فسا هر روز  قبل از آغاز کلاس های درس به مدت 10 دقیقه از ساعت  6:55  الی  7:05 به صورت منظم برگزار می شود.

وی ادامه داد: حضور و غیاب در صبحگاه هم نیز توسط مسئول خوابگاه مدرسه انجام می شود، در واقع این برنامه با پخش زیارت آل یاسین از بلندگوی مدرسه با صدای  نسبتأ ملایمی آغاز می شود تا طلاب در برنامه صبحگاه حضور بهم رسانند سپس  با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از طلاب مدرسه و سپس بیان روایات اخلاقی توسط طلاب و در پایان هم زمزمه دسته جمعی دعای سلامتی امام زمان(عج) و سلام بر اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب باوفایش  برنامه پایان می پذیرد و طلاب  در کلاس درس حاضر پیدا می کنند.

حجت الاسلام هادئی خاطرنشان کرد: فعالیت ها طوری برنامه ریزی شده که هر روز هفته نوبت  یکی از  پایه های تحصیلی است، در واقع شنبه پایه اول، یکشنبه، پایه دوم دوشنبه سوم، سه شنبه چهارم، چهارشنبه ‌پایه پنجم، پنج شنبه صبحگاه مشترک است.

وی ابراز کرد: طلاب در فعالیت های مدرسه از  پایه های تحصیلی مختلف مشترکأ به اجرای برنامه می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت صادق آل محمد(ع) فسا تاکید کرد: در اجرای فعالیت ها به طلاب نیز گوشزد  می کنیم که بیان روایات  از  کتابچه انس با قرآن و عترت را در دستور  کار خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha