شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسن روحانی سفر به سمنان

حوزه/ دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان گفت: ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه به استان سمنان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حمیدرضا خدایی راد، ظهر امروز در نشست خبری هماهنگی سفر ریاست جمهوریبه استان سمنان، در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان، اظهار داشت:حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور به همراه اعضای دولت، به مدت دو روز و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ آذرماه به زادگاه خود استان سمنان سفر خواهد کرد و در ابتدای این سفر رئیس‌جمهوری در شهرستان شاهرود با مردم استان دیدار خواهد داشت.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان ضمن دعوت از همه مردم استان سمنان جهت حضور پرشور در دیدار مردمی رئیس‌جمهور، افزود: مردم با حضور استقبال از رئیس جمهور، همه نقشه‌های دشمنان و بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر خواهند کرد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های ریاست جمهوری در سفر به استان سمنان افزود: سخنرانی در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز، حضور و سخنرانی در دانشگاه علوم پزشکی و دیدار با دانشجویان به مناسبت روز دانشجو، حضور در شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر است.

خدایی راد خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور رئیس‌جمهور در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، برخی از وزرا و معاونان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی به‌عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و مؤثرین استان سمنان باید با پرداختن به متن و دوری جستن از حاشیه‌ها، زمینه بهره‌برداری بیشتر از این سفر را فراهم کنند، گفت: انعکاس اخبار سفر ریاست جمهوری به استان سمنان به‌عنوان یک رویداد مهم ملی، در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha