چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ ماموستا فایق رستمی گفت: محتوای شبکه های ماهواره ای چیزی جز تخریب بنیان خانواده و تغییر باورهای دینی و نهادینه سازی دین گریزی در جامعه نیست.

​ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: در هفته های اخیر بسیاری از مخالفان نظام در خارج از کشور گستاخی های خود نسبت به این انقلاب را به بی نهایت رسانده اند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این مخالفان یا به قول خودشان، اپوزیسیون ها اقدامات هماهنگی علیه نظام اسلامی آغاز کرده اند که مردم به ویژه جوانان باید هوشیار باشند و اجازه ندهند که افکار منحرف این افراد و گروه ها در ذهن آنها رسوخ کند.

این عالم اهل سنت با اشاره به پدیده مذموم استفاده از ماهواره در بعضی از خانواده ها، گفت: منطق یک انسان کامل و مومن استفاده از ماهواره در این برهه از زمان را امری غیرقابل و مخالفت شئونات دینی می داند، زیرا محتوای شبکه های ماهواره ای، چیزی جز تخریب بنیادهای خانواده و تغییر باورهای دینی و نهادینه سازی دین گریزی در جامعه نیست.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: البته باید اذعان کرد که مسئولان و متولیان امور فرهنگی و رسانه ای در داخل کشور کم کاری هایی داشته و دارند، امروز اگر می خواهیم آمار استفاده از ماهواره ها در خانواده های ایرانی کاهش یابد، بی شک باید جایگزینی برای آن پیدا کنیم.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود بیان داشت: به نظر شما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون چقدر از پتانسیل های فرهنگی کشور را به جامعه معرفی کرده ایم؟! بی شک آنگونه که شایسته است در امر تبلیغ فرهنگ ایرانی و مبانی دینی در کشور کار خاص و ویژه ای صورت نگرفته و همین کم کاری ها و ایجاد خلاها باعث ورود خزنده ماهواره به محفل خانواده ها می شود.

وی با تاکید بر اینکه محتوای برنامه های ماهواره ای یا ضداخلاقی و ضددینی است یا سیاسی، بیان داشت: گوش دادن به اخبار ضدونقیض رسانه های بیگانه هم می تواند سبب تزلزل خانواده ها شود هم نگاه کردن به فیلم ها و سریال های آن.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز باید تمامی کسانی که بانی امور فرهنگی و مذهبی هستند راهکاری مناسبت و صدالبته کاربردی برای مبارزه با این پدیده شوم و خانمانسوز پیدا نمایند.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود بیان داشت: اگر جامعه و به ویژه قشر جوان می خواهد که در این برهه خاص از صراط مستقیم منحرف نشود؛ باید خود را با آموزه های دینی و کتاب قرآن کریم مانوس نماید. زیرا انس با کلام خداوند باریتعالی انسان را در مقابل ناهنجاری های دینی و اعتقادی بیمه خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha