جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی با رهبر انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: نخبگان، فضلا و طلاب باید دیدگاه های پویا و راهگشای رهبری معظم انقلاب را استخراج کرده و در جامعه اسلامی عملیاتی و به مرحله اجرا در آورند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین، گفت: امروز همه نخبگان، فضلا و طلاب باید دیدگاه های پویا و راهگشای رهبری معظم انقلاب را استخراج کرده و در جامعه اسلامی عملیاتی و به مرحله اجرا در آورند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه افزود: امروز جامعه اسلامی تشنه احکام ناب محمدی(ص) است و دیدگاه ها و نظرات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) مطرح شده است، لذا در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، و ...، حوزه های علمیه و دانشگاه ها نیازمند این تفکرات ناب و الهی می باشند.

وی بیان کرد: دیدگاه هایی که ریشه در ولایت دارد، برای هر کشوری مایه مباهات و افتخار و پیروزی است، چرا که انقلاب اسلامی ایران بر اساس این تفکرات توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به فرمایش امام راحل كه فرمود «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند»، اشاره و بیان کرد: بدانیم خداباوری باید همراه با ولایتمداری باشد. به دلیل خصلت ولایتمداری ملت قهرمان ایران ۴۰ سال است این كشور و انقلاب آسیب ندیده و به یاری خدا تا انقلاب مهدی موعود(عج) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha