پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ تودیع و معارفه دبیر ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه درون سازمانی دبیر سابق و جدید ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در محل دبیر خانه ستاد همکاریها در قم برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، در مراسم تودیع و معارفه درون سازمانی دبیر سابق و جدید ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش  که با حضور نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش و مسئول حوزه وزارتی برگزار گردید، علیرضا حاجیان زاده به عنوان دبیر جدید ستاد همکاریها معرفی و از تلاشهای صادقانه حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی تقدیر به عمل آمد.

محمد زاده، مسئول حوزه وزارتی به نمایندگی از سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش،  با تقدیر از زحمات و تلاش های حجت لاسلام والمسلمین ملکی گفت: حقیقتا جناب وزیر و همکاران حوزه وزارتی به هیچ  وجه راضی به کناره گیری وی نبودند، شخص حاج آقای ملکی از سال گذشته  تا کنون  چندین بار استعفا کرده  که با مخالفت مواجه شد و این اوخر به دلیل اصرار از وجودشان محروم شدیم.

وی افزود: امیدواریم  در دیگر سنگر های تعلیم و تربیت از وجود این روحانی خدوم و مخلص بیش از گذشته استفاده کنیم.

محمد زاده در ادامه با معرفی علیرضا حاجیان زاده به عنوان دبیر جدید ستاد همکاریها، وی را  از نیروهای خوشنام با سابقه دارای تجارب کلان مدیریتی در وزارت آموزش و پرورش و آشنا با عرصه های هردو دستگاه حوزه و آموزش و پرورش دانست.

وی گفت: حاجیان زاده، دارای تجارب کلان فرهنگی و مدیریتی و دانش آموخته حوزه علمیه است و امیدواریم در سمت جدید مانند گذشته خوش بدرخشد.

مسئول حوزه وزارتی آموزش و پرورش  افزود: وزیر آموزش و پرورش نسبت به همکاری های هر دو نهاد اهتمام جدی دارد و در این خصوص با برنامه و ایده های خوبی این ستاد را تقویت کرده و می کنند.

 

محمد زاده خاطر نشان ساخت : هرچند زیر نظام های سند تحول بنیادین دیر هنگام اجرایی شده، اما با همت همکاران، در یک سال گذشته سه زیر نظام دیگر به تصویب رسید و این در حالی است که در شش سال گذشته فقط سه زیر نظام مصوب و اجرایی شده بود.

وی ستاد همکاری ها را بازوی تحقق سند تحول بنیادین دانست و گفت: وزیر آموزش و پرورش،‌ نسبت به نشست ها و جلسات ستاد همکاری ها و رصد عملکرد آن توجه ویژه دارند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha