جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حرکت های ضد استکباری

حوزه/ حجت الاسلام سواری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدید آورنده حرکت‌های ضد استکباری در سطح عالم است، گفت: روزبه‌روز پادگان‌ها و سربازان جبهه انقلاب در حال تقویت بوده و به برکت انقلاب اسلامی، جهانیان از ماهیت واقعی استکبار آگاه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام احمد سواری، مدیر مدرسه علمیه امام جواد(ع) منطقه ملاشیه اهواز، شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۴۸ شهید منطقه ملاشیه، با بیان اینکه شهدا حافظان واقعی نظام اسلامی هستند، اظهارداشت: اقتدار، صلابت و حریّت نظام اسلامی ایران مدیون خون شهدای والامقامی است که چه در هشت سال جنگ تحمیلی و چه پس از آن تا دوران دفاع از حرمین شریفین در عراق و سوریه، جان با ارزش خود را فدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در باغ شهادت، همچنان باز است، گفت: امروزه سربازان و مجاهدان جبهه انقلاب با همه توان در حال مبارزه با کفر در جبهه‌های گسترده‌ای هستند که شاخص‌ترین آن در سوریه است.

حجت الاسلام سواری، با بیان اینکه مدافعان حرم نه‌تنها از نظام اسلامی بلکه از همه جهان اسلام در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و نوکران منطقه‌ای دفاع می‌کنند، گفت: به‌یقین اگر این سربازان جان بر کف نبودند، امروز جهان اسلام در جنگ‌های نیابتی گسترده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه، در پایان با بیان اینکه محور مقاومت در اوج قدرت به سر می‌برد، اظهارداشت: بحمدلله روزبه‌روز پادگان‌ها و سربازان جبهه انقلاب در حال تقویت بوده و به برکت انقلاب اسلامی، جهانیان از ماهیت واقعی استکبار آگاه شده‌اند که نتیجه آن، مقابله همه‌جانبه با نظام‌های استکباری است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha