شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاطمه الزهرا اصفهان- نشست سیاسی

حوزه/ بر طلبه بسیجی که عَلَم اسلام را بر دوش دارد و می خواهد آن را به حضرت مهدی (عج) برساند، لازم است که جریان شناسی کند و در هر برهه زمانی مطابق با وظیفه اش عمل کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سیدرضا حجازی، در نشست سیاسی بصیرتی طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان به تبیین واژه  بصیرت پرداخت و گفت: بصیرت خود شناسی، دوست شناسی و دشمن شناسی است. ما باید دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلام ایران و ابزار دشمنی آنها را بشناسیم، چرا که ابزار دشمن در هرطیف زمانی فرق می کند؛زمانی با جنگ نظامی و امروز، فضای مجازی و انواع شبکه ها،‌ رسانه ها و... می باشد.

وی ادامه داد: مأموریت بسیج، بصیرت افزایی مردم است، بسیجی سرباز امام زمان(عج) است، بر طلبه بسیجی که عَلَم اسلام را بر دوش دارد و می خواهد آن را به حضرت مهدی(عج) برساند، لازم است که جریان شناسی کند و در هر برهه زمانی مطابق با وظیفه اش عمل کند.

 حجازی خاطر نشان کرد: طلبه بسیجی باید به روز باشد و به اجتهاد سیاسی برسد؛ وقتی جریان سیاسی در جامعه ما شکل می گیرد، باید آن را ریشه یابی کند و هدف این جریان را شناسایی نماید. انواع جریان هایی که در جامعه در حال شکل گیری است عبارت انداز  اسلام ایرانی، اسلام رحمانی، اسلام منهای شریعت، اسلام منهای عبادت، اسلام متحجرین و اسلام تکفیری ها و بیش از40  نوع جریان  داخلی که در برابر اسلام ناب محمدی قد علم کرده اند.

کارشناس سیاسی افزود: این که چرا دشمن بعد از 40سال هنوز دست از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بر نمی دارد، به خاطر آن است که در این سال ها ایران در تمام زمینه ها(هسته ای، پزشکی، علمی و...) در حال پیشرفت بوده ا ست و این برای دشمنی که می خواهد حرف اول جهان را بزند درد آور است.

 حجازی در پایان به رمز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی ما،‌ ایدئولوژی قوی، امام و رهبری و مردم خوب و فهیم هستند. لذا دشمن به این نتیجه رسیده که اگر بخواهد نظام ما را براندازد، باید در خانواده و جامعه ما رخنه کند، حجاب و عفاف را در خانواده ها و ولایت فقیه را در جامعه کمرنگ کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha