جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری

حوزه/ معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، با بیان اینکه مقام معظم رهبری اجازه سقوط سوریه را نداند، گفت: عراق و سوریه با خون و مقاومت جانانه نظامی پابرجا ماندند نه با مذاکره و دیپلماسی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت ۴۸ شهید منطقه شهرک رزمندگان، با اشاره به در پیش بودن جشن ۴۰ سالگی انقلاب، اظهارداشت: انقلاب اسلامی مختص ایران نبوده بلکه برای آزادگان جهان است که روزبه‌روز بر ابهت و اقتدار آن و دوست دارانش افزوده می‌شود.

وی، جمهوری اسلامی ایران را محور مقاومت‌های استقلال‌طلبانه در سطح جهان خواند و تصریح کرد: امروز محور مقاومت در عراق، لبنان، سوریه، بحرین، یمن، پاکستان، افغانستان، کشمیر و نیجریه ریشه گسترانیده و امید اول مردم کشورهای مستضعف جمهوری اسلامی و رهبر انقلابش است.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری، امید اول ملت‌های مستضعف است، گفت: امروز اگر از جوانان فلسطینی بپرسند که امید شما بعد از خدا به چه کسی است! قطعاً پاسخ خواهند داد؛ به «ولایت‌فقیه و فرماندهان ارشد او»؛ از این رو با صراحت اعلام می‌کنم که امام خامنه‌ای، امید واقعی مظلومان عالم است.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، ادامه داد: اگر گوش جوانان کشورهای منطقه به سخنان امام خامنه‌ای است، صرفاً بدان دلیل است که ایشان در حرف و عمل یکسان بوده و اگر تهدید و یا سخنی می‌گویند، یقیناً بدان عمل خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، با بیان اینکه مقام معظم رهبری اجازه سقوط سوریه را نداد، گفت: در دوران آغازین جنگ‌های نیابتی در سوریه، رهبر انقلاب تنها کسی بود که گفتند اجازه سقوط سوریه را نمی‌دهیم و چنین هم شد و سربازان ولایت اجازه ندادند تا حادثه کربلا تکرار شود و اهل‌بیت اباعبدالله الحسین(ع) برای بار دیگر به اسیری رود.

وی با تأکید بر اینکه عراق و سوریه با خون و مقاومت جانانه نظامی پابرجا ماندند نه با مذاکره و دیپلماسی، تأکید کرد: امروز هم نبرد خون بر شمشیر جاری بوده و عباس‌ها و علی‌اکبرها در حمایت از سرور و مولایشان به پا خاسته و اجازه ندادند که دشمن اصلی یعنی آمریکا هیچ غلطی بکند.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، جنگ امروز را جنگ اراده‌ها خواند و در پایان تصریح کرد: جبهه انقلاب به سردمداری ایران در عرصه‌های مختلفی در حال نبرد است که یکی از آن‌ها عرصه نظامی است! جبهه دیگر، عرصه اقتصاد و علم است! به همین دلیل باید با تقویت اراده‌ها دشمن را منکوب و زمین‌گیر کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha