جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه کردستان و طلاب این استان، کانال «اقتصاد مقاومتی» برای تحقق عملی این مهم راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدیریت حوزه علمیه، طلاب و روحانیون استان کردستان برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و نیز حمایت از کالای ایرانی اقدام به ایجاد کانال «اقتصاد مقاومتی» نموده اند که در این کانال مخاطبین که اغلب طلبه و روحانی می باشند، اطلاعات خود در زمینه ایجاد اشتغال، تولید و... را به اشتراک می گذارند.

حجت الاسلام سعید مومنی یکی از بنیانگذاران این کانال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: بی شک هر کدام از طلاب و روحانیون در حرفه ای تخصص دارند، بنابراین احساس کردیم که این اطلاعات که کمک شایانی به مسائلی همانند اشتغال، تولید و... دارد در اختیار طلاب و روحانیون قرار بگیرید.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: با حمایت و راهنمایی های حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان اقدام به ایجاد کانال «اقتصاد مقاومتی» نمودیم.

این استاد حوزوی تاکید کرد: در این کانال اعضا اطلاعات خود را در  زمینه اقتصادی، اشتغال و...  به اشتراک می گذارند و از این طریق استعدادی اشتغالزایی طلاب و روحانیون استان در اختیار مخاطبین کانال قرار می گیرد.

حجت الاسلام مومنی تاکید کرد: در این مدت که این کانال راه اندازی شده است، به خوبی متوجه پتانسیل های عظیم استان کردستان در زمینه اشتغالزایی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی شده ایم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: با راه اندازی این کانال اعضا اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه اقتصادی و اشتغال بارگذاری کرده اند که بسیار مفید می باشد.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی این کانال کمک شایانی به طلاب مستعد در بحث مباحث اقتصادی می کند، بیان داشت: خوشبختانه در طول این مدت برخی از طلاب به صورت عملی وارد فاز اشتغالزایی شده اند که نشان می دهد استفاده درست و بجا از فضای مجازی می تواند فرصت آفرین باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha