جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیسی

حوزه/تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسئله دارو و توجه به درمان خصوصاً برای اقشار کم درآمد را از اولویت‌های کاری آستان قدس رضوی و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی آن می‌دانیم، به همین دلیل در همین مدت کوتاه ظرفیت تولید داروی آستان قدس رضوی را به دو برابر افزایش داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی،حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه دومین کنگره قلب ایران و اروپا که به میزبانی آستان قدس رضوی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: مشهد مقدس اقتضائات و ظرفیت تبدیل شدن به مرجعیت علمی و قطب سلامت در منطقه را دارد.

وی ادامه داد: جاذبه حضرت رضا(ع) باعث شده بسیاری از پزشکان و متخصصان در شهر مقدس مشهد ساکن شوند یا در این شهر برای زیارت حضور یابند و مراکز سلامت مشهد از تخصص آن‌ها بهره‌مند شوند.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه معاونت علمی آستان قدس رضوی مأموریت کار دانش بنیان، علمی و فناوری در همه حوزه‌ها به ویژه مسئله سلامت را بر عهده دارد، افزود: همکاران ما تلاش می‌کنند از جهت علمی و کار دانش بنیان جایگاه مشهد را ارتقا ببخشند که در واقع ارتقای سلامت کشور است و برگزاری این کنگره‌ها گام‌هایی در جهت تبادل تجربیات و آشنایی جهان با پیشرفت‌های کشور در حوزه سلامت است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه افزود: درمانگاه‌هایی را در شهرستان‌های مختلف در دست تأسیس داریم و بنیاد سلامت رضوی در خراسان بزرگ به دنبال کمک به مجمع‌های خیرین و مراکزی است که مشکلاتی در این زمینه دارند.

گفتنی است، دومین کنگره پزشکان قلب ایران و اروپا صبح امروز با حضور 500 فوق تخصص، متخصص و جراح قلب از ایران و 20 کشور دنیا در بیمارستان رضوی مشهد آغاز به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha