پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان این که مردم ما در تحریم ها فرزند رمضان و در جنگ فرزند عاشورا هستند، گفت: به کوری چشم دشمنان از تمام سختی های پیش رو و فشارهای آمریکا بر ایران، با اقتدار عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان، اظهار داشت: باید ارزش های مهم انقلاب اسلامی که خون های زیادی برای حفظ آن ریخته شده و سبب قدرت روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شده را به جوانان و نسل های آینده معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان این که ایستادگی امروز ایران در مقابل سطله ابرقدرتی مثل آمریکای جنایتکار از برکت ارزش های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نسل جوان و انقلابی در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن داریم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ماندگاری انقلاب اسلامی، درگرو حفظ ارزش هاست.

وی، با بیان این که مردم ما در تحریم ها فرزند رمضان و در جنگ فرزند عاشورا هستند، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان از تمام سختی های پیش رو و فشارهای آمریکا بر ایران، با اقتدار عبور خواهیم کرد.

 آیت الله علما با اشاره به اینکه هرگز کمک همه جانبه کفر جهانی از ارتش بعث عراق برای نابودی انقلابی اسلامی را فراموش نمی کنیم، یادآور شد: رژیم بعث صدام با حمایت دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و حضور نیروهای نظامی از 50 کشور دنیا، پبه برکت خون شهدا و ایستادگی رزمندگان اسلام، از جمهوری اسلامی شکست خورد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه همه مسئولین و مردم است که از انقلاب و نظام ارزشمند حراست کنند، گفت: باید توجه داشته باشیم برای رسیدن به این نقطه از پیشرفت و استقلال و عزت، خون های فراوانی ریخته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha