پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه خراسان مدل جدیدی را به عنوان فعالیت های دانشی و مساله محور تاسیس و ۷ قرارگاه علمی را برای فعالیت های دانش محور نیز به راه انداخته است و ۶ هیئت اندیشه ورز برای پاسخگویی به نیازهای نظام، جامعه و عرصه های بین الملل فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی و  بخش حوزوی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مجموعه آثار ارائه شده در نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی این حوزه رویکردهای تحولی انقلابی با نگاه پاسخگویی، کارآمدی و روزآمدی دارند که عملا در این قالب به نیازهای جامعه و نظام اسلامی پاسخ داده می شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که این آثار پژوهشی جهت دار و هدفمند است، خاطر نشان کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مدل جدیدی را به عنوان فعالیت های دانشی و مساله محور تاسیس و 7 قرارگاه علمی را برای فعالیت های دانش محور نیز به راه انداخته و تاکنون 6 هیئت اندیشه ورز برای پاسخگویی به نیازهای نظام و جامعه و عرصه های بین الملل فعالیت دارند. 

مدیر حوزه علمیه خراسان ادامه داد: ظرف مدت دو سال در حدود 100 اثر در قالب این قرارگاه ها، تولید و بخشی از آنچه در عرصه های مختلف منطبق با مقتضیات زمان و در راستای پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری مورد نیاز بوده را ارائه داده اند که بر این اساس می توان گفت که حوزه علمیه انقلابی و تحولی خراسان، حوزه ای پاسخگو به نیازهای روز جامعه و نظام اسلامی است. 

وی افزود: امیدواریم این حرکت فاخر استمرار یافته و حوزه های علمیه پاسخگوی همه نیازها باشند و رسالت تاریخی خود را در این مقطع از تاریخ که مقطع حاکمیت نظام دینی است، انجام داده و نقش خود را به ثمر برسانند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha