پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ سومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم مدرسه علمیه فاطمی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمی قم گفت: امنیت امروز را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم چرا که به تعبیر رهبری اگر این مدافعان حرم نبودند اکنون در داخل کشور باید با داعش می جنگیدیم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین علی محبی چهارشنبه شب در سومین یادواره شهدای مدافع حرم مدرسه علمیه فاطمی قم که در این مدرسه برگزار شد اظهار داشت: این مراسم علاوه بر یاد بود شهیدان مالامیری، کریمیان و بیاضی زاده از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه به مناسبت یاد بود تمام شهدای روحانی و شهدای مدافع حرم می باشد.

وی با بیان اینکه شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند، گفت: حق شهید در جامعه از همه حقوق بالاتر است چون اگر آن ها از خود گذشتگی نمی کردند، اکنون ما و دیگران مشغول کار و تحصیل و زندگی نبودیم.

شهدا شمع محفل بشیرت اند

مدیر مدرسه علمیه فاطمی قم افزود: شهیدان به تعبیر استاد مطهری شمع محفل بشیرت هستند و اگر یک نورانیتی در جامعه وجود دارد، به برکت همین شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، اگر این مدافعان حرم در سوریه با داعش نمی جنگیدند اکنون باید در شهر های خود با داعش مقابله می کردیم؛ بنابراین امنیت امروز را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محبی افزود: همه ما باید راه و هدف شهیدان را ادامه دهیم و امیدواریم خداند توفیق این امر را به ما عنایت نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha