جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با انتقاد از تغییرات مداوم استانداران این استان، گفت: جابجایی پی‌درپی مدیران به خراسان شمالی آسیب زیادی وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی که با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار گلشن بجنورد برگزار شد، با انتقاد از تغییرات پی‌درپی استانداران در این استان، اظهار کرد: در مدت شش سالی که اینجا هستم، چهار استاندار دیده‌ام، خدا می‌داند عاقبت چه می‌شود.

وی با اشاره کنایی به موضوع تغییر مدیرکل پست خراسان شمالی در حین انجام مراسم تودیع و معارفه این سمت، افزود: تغییرات پی‌درپی خراسان شمالی گاهی آن‌قدر سریع روی می‌دهد که نام مدیرکل‌ها جابه‌جا و اشتباه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر ضرورت ثبات مدیریتی در خراسان شمالی، اظهار کرد: به مشاور وزیر کشور گفته‌ام محمدرضا شجاعی، استاندار جدید خراسان شمالی تا پایان دولت در این سمت باقی بماند، زیرا از جابه‌جایی‌ها بسیار ضرر کرده‌ایم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه انتظار داریم آقای شجاعی مثل باران و چند موتور کار کند، خطاب به استاندار جدید خراسان شمالی، اظهار کرد: مدیریتی بارانی، خورشیدی و پدرانه داشته باشید و با عدالت و چند موتور کار کنید تا خراسان شمالی جزء ۱۰ استان برتر کشور که خواست مقام معظم رهبری است، قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین لزوم بهره‌گیری از خرد جمعی و اعتدال در مدیریت‌ها، تعامل و تکریم مردم، برنامه‌ریزی برای معیشت مردم و توزیع عادلانه بودجه بیت‌المال را مورد تأکید قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم این استان شایسته بهترین خدمات هستند، از استاندار جدید خراسان شمالی خواست کارهای بر زمین مانده و پروژه‌های ناتمام عمرانی و زیرساختی در این استان را تکمیل کند.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از زحمات محمدرضا خباز، استاندار سابق خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی به‌عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha