جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه / مدیرحوزه علمیه خواهران قزوین حرکت تروریستی و ناجوانمردانه دشمنان انقلاب اسلامی درشهرستان چابهار را محکوم و از نیروهای امنیتی خواستار برخورد با این گروه ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو ضمن تبریک و تسلیت شهدای حادثه تروریستی شهرستان چابهار به دست گروه های تروریستی، گفت: اعمال برنامه های گروه های تروریستی در کشور ما نشانه ضعف و استیصال بوده، چرا که آنها در تلاش هستند که ملت ایران از آرمان های نظام و رهبری جدا نمایند.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: این نوع کارهای ناجوانمردانه دشمنان نشان دهنده این است که آنها به آخر خط رسیده و این اعمال تخریبی و تروریستی نمی تواند در اراده این ملت مقاوم و رشید و با بصیرت خللی وارد آورد.

استاد حوزه علمیه قزوین به فرارسیدن جشن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی به خوبی درک کردند که این کشور با همه تهدیدها و تحریم های ظالمانه به رشد کمال رسیده و اگر بخواهد چهلمین سال خود را جشن بگیرد، برای همیشه ماندنی است و این خطری بزرگ برای این کشورها محسوب می شود.

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد: این کشور، کشوری نیست که زیر پرچم استکبار جهانی قرار بگیرد، چرا که ملت ایران رهبری حکیمانه و شجاعی در کشور دارد که بیانات وی نه تنها برای کشور ما، بلکه برای همه مسلمانان و آزادی خواهان دنیا  تاثیر گزار می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین به نقش مهم حوزه های علمیه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم، بیان کرد: اصل حرکتی انقلاب اسلامی اولین بار از حوزه علمیه شکل گرفت و رسالت اصلی روحانیت و حوزه علمیه این است که ضمن ارتباط با مردم، پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را بیان و معایب را هم به مردم عنوان نمایند.

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد: امروز باید روحانیت بدون هیچ گونه ملاحظه ای موانع خوب را به دولتمردان و مسئولین با تذکر  توام با منطق و استدلال بیان نمایند و این همن منش و رفتاری است که مقام معظم رهبری به خوبی بیان نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha