جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره شهدای مدافع حرم همدان

جوزه/ سردار فرجیان زاده، کار شهدای مدافع حرم را بسیار با ارزش خواند و گفت: تاریخ در مقابل عظمت کار شهدای گرانقدر مدافع حرم سر تسلیم فرود خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مهدی فرجیان زاده، جانشین معاونت آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح، شب گذشته در مراسم یادبود سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم استان همدان، کار شهدای مدافع حرم را بسیار با ارزش خواند و گفت: تاریخ در مقابل عظمت کار شهدای گرانقدر مدافع حرم سر تسلیم فرود خواهد آورد.

جانشین معاونت آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح، افزود: اگر داعش با رشادت های مدافعان حرم شکست نمی خورد، خطرش به مراتب بیشتر از رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام بود.

سردار فرجیان زاده تصریح کرد: جهان اسلام بیش از 60 سال است که با رژیم غاصب صهیونیستی مشکلات فراوانی دارد،اما اگر رشد داعش بیشتر می شد مشکلات بسیار بزرگتری برای امت اسلام به وجود می آمد.

وی با تاکید بر لزوم قدردانی از مدافعان حرم، خاطر نشان کرد: اگر این جوانان انقلابی 60 سال پیش حضور داشتند، هرگز رژیم صهیونیستی به وجود نمی آمد که امروز به دنبال ضربه زدن به اسلام باشد.

جانشین معاونت آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، یادآور شد: همان طور که حضرت آقا برای نابودی اسرائیل زمان مشخص کردند، همه ما برای رسیدن به آن زمان لحظه شماری می کنیم.

وی به تشریح دستاورد های مدافعان حرم پرداخت و گفت: تنها نابودی داعش دستاورد شهدای مدافع حرم نبود، بلکه فتح الفتوحی که در بین مردم عراق و سوریه و حتی در جهان اسلام رخ داده را باید دستاورد اصلی این عمل دانست.

سردار فرجیان زاده خاطر نشان کرد: رفتار و کردار مدافعان حرم ما آنچنان در ارتش سوریه تاثیرگذار بوده که برای برگزاری نماز و شرکت در نماز جماعت از هم سبقت می گیرند.

وی به حضور خانواده شهدای سوری در ایران اشاره کرد و گفت: هنگامی که خانواده شهدای مدافع حرم سوری به ایران می آیند، تصاویر امام خمینی(ره) و حضرت آقا را همانند ضریح مقدس امام رضا(ع) می بوسند. آنها همیشه شکرگزار وجود این رهبران هستند، چرا که امنیت و آرامش خود را به دلیل وجود مقام معظم رهبری می دانند.

جانشین معاونت آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح، تصریح کرد: امروز مردم یمن نیز با الهام گرفتن از شهدای مدافع حرم ما جانانه ایستادگی می کنند، به طوری که ساعتها با یک قرص نان و حتی با دمپایی در مقابل دشمنان مقاومت می کنند.

سردار فرجیان زاده در پایان، حرکت بی نظیر اربعین حسینی و حضور میلیون ها نفر از سراسر دنیا را باید از دیگر دستاورد های مدافعان حرم دانست و گفت: اگر آنها نبودند شاید این راهپیمایی با این عظمت شکل نمی گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha