جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱

حوزه/ تداوم و افزایش همکاری‌های میان حوزه و سپاه در عرصه‌های فرهنگی گام موثری در پیشبرد اهداف اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های رهبر معظم انقلاب خواهد بود و نتیجه مثمر ثمری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست امام جمعه، مسؤلین، روحانیون و اساتید حوزه علمیه شاهین‌دژ با فرمانده جدید سپاه پاسداران این شهرستان، اظهار داشت: حوزه  و سپاه دو رکن موثر در تحقق آرمان‌های انقلاب و رهبری معظم انقلاب هستند.

این استاد حوزه ادامه داد: تداوم و افزایش همکاری‌های میان حوزه و سپاه در عرصه‌های فرهنگی گام موثری در پیشبرد اهداف اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های رهبر معظم انقلاب خواهد بود و نتیجه مثمر ثمری خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی، فرمانده جدید سپاه شاهین‌دژ نیز در این نشست با اشاره به جایگاه و شان روحانیت، گفت: باید از ظرفیت‌های حوزه، روحانیت و سپاه پاسداران در نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری نهایت استفاد ه را کرد.

وی اظهار کرد: حضور روحانیون و اساتید حوزه شهرستان شاهین‌دژ در این جمع باعث دلگرمی است و ان‌شاءالله با همکاری حوزه و سپاه در عرصه‌های فرهنگی، گام‌های موثری برداشته می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha