چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم گرامیداشت امام جمعه خنج

حوزه/ مجلس بزرگداشت و ترحیم حجت‌الاسلام صفایی امام جمعه شیعیان شهرستان خنج در مدرسه علمیه لارستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام رضا صفایی امام جمعه فقید خنج، با حضور علمای اهل تسنن و تشیع در مدرسه علمیه لارستان برگزار شد.

در این مراسم اعضای دفتر آیت الله آیت الهی، اقشار مختلف مردم، لارستان، خنج، گراش و اوز، معاون فرماندار، رئیس شورای شهر، مدیران مدارس علمیه و معتمدین منطقه لارستان حضور داشتند.

حاج سید حسن صدیقی دبیر مجتمع دینی خنج  در این مراسم به تبیین شخصیت مرحوم حجت الاسلام صفایی پرداخت و از نقش تقریبی آن مرحوم در مدت حضور در شهرستان خنج به نیکی یاد کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نقش تقریبی و وحدت آمیز مدیر مدرسه علمیه لارستان در استمرار راه نورانی آیت الله آیت الهی، از برگزاری این مجلس بزرگداشت تشکر کرد و مراتب تسلیت خود را نیز ابراز داشت.

دبیر مجتمع دینی شهرستان خنج با بیان اینکه حجت الاسلام صفایی فردی دگرپذیر بود، عنوان کرد: این صفات ارزشمند را به عنوان شهادت بر می‌شمارم زیرا نبی اکرم(ص) می فرمایند، یقیناً گواهی انسان ها درباره خوب و بد ما در سرنوشت آن جهان ما موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دگر پذیری یک میراث گرانبها است که از بزرگانی همچون آیت الله آیت الهی،  آیت الله سید مجتبی موسوی لاری، سید عبدالرزاق ابونجمی، سید محمد فقیهی و دیگر علمای اهل تسنن و تشیع به ارث برده ایم، خاطر نشان کرد: دگر پذیری به معنای برابری و وحدت و همدلی است و ما به عنوان دعوتگران دین که در آینده باید سرنوشت این جامعه و این ملت را به خوبی رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha