جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام انصاری

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان در این ۴۰ سال انواع برنامه های تروریستی را علیه این ملت رشید و با بصیر انجام دادند، ولی جز شکست و خواری و مفتضح بودن چیزی عاید حامیان این گروهک خود فروخته نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دو تن از پرسنل خدوم نیروی انتظامی در شهرستان چابهار و مجروح شدن جمعی از هموطنان در این شهر به دسن عوامل خودفروخته استکبار جهانی، گفت: دشمنان در این 40 سال انواع برنامه های تروریستی را علیه این ملت رشید و با بصیر انجام دادند، ولی جز شکست و خواری و مفتضح بودن چیزی عاید حامیان این گروهک خود فروخته نشده است.

وی ادامه داد: دشمنان و ایادی استکبار جهانی و تفاله های آنها بدانند که این کشور بارها در عرصه های مختلف به خصوص هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمده و این نوع حرکات ناجوانمردانه هیچ گونه خللی در اراده این ملت مقاوم و شجاع نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه قم، هوشیاری طلاب به تهدید نرم دشمنان پرداخت و بیان کرد: جنگ نرم از دو دهه قبل آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و دشمن در جنگ نرم با ما همچنان درگیر است، اما برای مقابله با این تهدید دشمن استفاده از مفاهیم قرآنی و حرکت در خط ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: تهدیدات امروز با شدت بیشتری دنبال می‌شود، چون نمی‌توانند تحمل کنند که ایران تحت کنترل و سلطه‌شان نباشد، به همین جهت تهدید نظامی، فرهنگی و اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌اند.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: انقلاب  اسلامی که به پیروزی رسید، دشمنی دشمنان با ما نیز آغاز شد، چراکه آن‌ها نمی‌خواستند کشورمان امن باشد و برای به دست آوردن منافع از دست‌رفته‌شان نا‌امنی‌ها را بوجود آوردند.

وی اظهار کرد: با گذشت چهل سال از انقلاب نه تنها تهدیدات به پایان نرسیده، بلکه شدت پیدا کرده و دلیل این مهم هم این است که آنان نمی خواهند بپذیرند که ما کشوری مستقل هستیم و نمی خواهیم زیر بار استعمار و سلطه بیگانگان برویم.

 

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha