چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عمامه گذاری ۱۲ نفر از طلاب مدارس علمیه شمال خوزستان

حوزه/ آیین عمامه گذاری ۱۲ نفر از طلاب مدارس علمیه امام رضای اندیکا و المهدی مسجدسلیمان با حضور آیت الله موسوی جزایری در اندیکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین عمامه گذاری ۱۲ نفر از طلاب مدارس علمیه شمال خوزستان با حضور جمع کثیری از عشایر غیور بختیاری و علمای این خطه در شهرستان اندیکا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز و تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در بخشی از این مراسم، ضمن آرزوی موفقیت برای طلاب، مطالبی پیرامون راه و رسم طلبگی و مسیر پیش روی روحانیون بیان کرد.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از آغاز جشن عمامه گذاری، طی سخنانی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، به‌ویژه در مناطق شمال خوزستان گفت: ایشان از سرداران اسلام، عزیز و نور چشم ما هستند که علاقه زیادی به عشایر غیور بختیاری داشته و از جان‌ودل برای خدمت به مردم این خطه تلاش می‌کنند.

لازم به ذکر است، در این مراسم طلابی از ۲ مدرسه علمیه امام رضا(ع) اندیکا و المهدی مسجدسلیمان و همچنین یک نفر نیز از حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری، به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha