پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز که در جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می بریم همه ملت ایران به نوعی سرباز میهن محسوب می شوند، لذا باید بتوانیم مدیریت کامل و جامعی داشته باشیم تا از این پیچ تاریخی نیز مانند دیگر پیچ ها به سلامت عبور نماییم.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: سال های متمادی است که دستان دشمنان اسلام به خون فرزندان این مرزوبوم آغشته است و این ماجرا و این جنایت همچنان توسط معاندان نظام در حال انجام است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به حادثه تروریستی در چابهار گفت: عملیات کور و بی هدف تروریست های اجیر شده صهیونیسم و.... نشان از افول قدرت زورگویان در منطقه دارد، لذا با این کارها می خواهند نوعی فرافکنی نمایند و به اصطلاح جنگ روانی در کشور به راه بیندازند.

وی با تاکید بر اینکه در سالجاری شاهد چندین عملیات تروریستی در داخل کشور بوده ایم، گفت: یکی دیگر از اهداف دشمنان و ایادی آنان که همان تروریست های کوردل می باشند، تزریق ناامیدی و تضعیف چهره امنیت در جامعه است، لذا همه باید در مقابل این توطئه جدید هوشیار باشیم و فریب اخبار شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی که توسط دشمنان مدیریت می شود را نخوریم.

دریایی در ادامه سخنان خود گفت: تروریست گمان می کنند که با چند عملیات خرابکارانه شیرازه وحدت و همگرایی در کشور از می پاشد، لذا در جواب این جنایتکاران جنگی باید گفت که در 8 سال دفاع مقدس تمام جهان نتوانستند ذره ای از خاک این مملکت را اشغال کنند، حال این عملیات های ضدبشری و کور که جای خود را دارد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه آشوب در خاورمیانه و شعله ور بودن جنگ در منطقه صنایع نظامی کشورهای غربی را رونق می بخشد، تاکید کرد: آمریکایی ها و اذنابش با به راه انداختن جنگ در بین امت اسلام به ویژه در خاورمیانه چندین هدف را به صورت همزمان دنبال می کنند.

وی به این اهداف اشاره کرد و گفت: همانگونه که گفته شد، اولین هدف رونق بخشیدن به صنایع نظامی کشورهایی مانند آمریکا است، یکی دیگر از اهداف به حاشیه بردن مسئله فلسطین و رژیم غاصب اسرائیل است و با این کار می خواهند افکار عمومی علیه جنایات اسرائیل غاصب را منحرف کنند.

دریایی تداوم حضور نظامی ابرقدرتها در خاورمیانه را یکی دیگر از اهداف استعمارگران عنوان کرد و بیان داشت: تا زمانی که در خاورمیانه درگیری و نزاع باشد، کشوری بمانند آمریکا بهانه های فراوانی برای حضور در خاورمیانه دارد و این امر نزدیک به نیم قرن است که در منطقه تداوم دارد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: جالب اینجاست که آمریکا ایران را مسئول ناامنی در منطقه می داند در حالی اگر به تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی نگاهی دقیق داشته باشیم، بیشترین صدمات از جانب تروریستهای مورد حمایت دشمنان متوجه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با تاکید بر اینکه انسجام و وحدت در بین ملت ایران هرگز گسستنی نیست، گفت: ملت ایران در این 40 سال از عمر پربرکت انقلاب نشان داده ند که همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده اند و این جوابی صریح و شفاف برای عاملان تفرقه و دشمنان وحدت در کشور است.

دریایی در پایان سخنان خود گفت: امروز هم که در جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می بریم همه ملت ایران به نوعی سرباز میهن محسوب می شوند، لذا باید بتوانیم مدیریت کامل و جامعی داشته باشیم تا از این پیچ تاریخی نیز به مانند دیگر پیچ ها به سلامت عبور نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha