جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، از تشکیل قرارگاه صاحب‌الزمان(عج)، برای مبارزه با فرق انحرافی در خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه شمال خوزستان، که در محل مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا برگزار شد، با اشاره به تلاش وهابیت برای نفوذ در خوزستان، اظهار داشت: وقتی با تهاجم شدید وهابیت خبیث و ملعون به رهبری عربستان سعودی مواجه شدیم، قرارگاه صاحب‌الزمان(عج) را تشکیل دادیم و خوشبختانه تاکنون خدمات برجسته‌ای را به نظام فکری جامعه ارائه داده است.

امام جمعه اهواز، با اشاره به سیطره و نفوذ آمریکا در دوران حکومت پهلوی بر فرهنگ و اقتصاد کشور و وابستگی شاه به خارج، اظهار داشت: در آن زمان  تبلیغات مسموم شاهنشاهی که تابع تبلیغات آمریکایی و انگلیسی بود در جامعه فراوان بود، به طوری که انجمنی به نام انجمن دوستی جوانان ایران و آمریکا را در خیابان ۲۴ متری اهواز تأسیس کردند تا دختران و پسران ایرانی و آمریکایی در آنجا عضو شوند و به کارهای نامشروع بپردازند.

وی به وضعیت فرهنگی جامعه در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: آن دوران در اهواز قدم به قدم مشروب فروشی بود و نظام پهلوی سعی می‌کرد اسلام زدایی کرده و ملت ایران را از درون پوچ کنند تا هویت و غیرت ملی را از مردم بگیرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دشمن همچنان در حال اجرای آن برنامه‌ها اما به طرق دیگر است، تصریح کرد: هیچ‌گاه یادمان نمی‌رود که آمریکا چه بلاهای بر سر ملت آورد و امروز نیز دست از سر ما برنمی دارد.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به ناتوانی آمریکا و غرب در نفوذ به خاک ایران و تغییر معادلات سیاسی و اقتصادی به نفع خود، گفت:  دشمنان وقتی دستشان به ما نمی‌رسد، ما را تحریم اقتصادی می‌کنند و از ما می‌خواهند برای این‌که تحریم نشویم، به همان دوره بازگردیم.

وی با طرح این پرسش که «اگر به همان دوره برگردیم آیا به شاه فناوری هسته‌ای و تمکن اقتصادی می‌دادند؟»، تصریح کرد: هرگز چنین امکاناتی در اختیار شاه نمی‌گذاشتند! چگونه ممکن است حکومت یا رژیمی به فکر مردم خود نباشد، اما برای تأمین امنیت آنها تلاش کند! در آن دوران مردم ما فقیر و روستاها محروم بودند و در بسیاری از روستاها حتی خبری از آب و برق و گاز و جاده نبود! اما امروز به برکت انقلاب، ما در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به ضرورت شکرگزاری نعمت‌های خداوند، بیان کرد: حالا باید متوجه باشیم که نعمت‌های خداوند چگونه است و باید شکرگزار و قدردان نعمت‌های الهی باشیم.

وی با اشاره به تلاش وهابیت برای نفوذ در خوزستان، اظهار داشت: وقتی با تهاجم شدید وهابیت خبیث و ملعون به رهبری عربستان سعودی مواجه شدیم، قرارگاه صاحب‌الزمان را تشکیل دادیم و خوشبختانه تاکنون خدمات برجسته‌ای را به نظام فکری جامعه ارائه داده است.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان گفت: دشمنان و بدخواهان به ملت و کشور ما نظر سوء و شیطانی دارند، اما به برکت تلاش‌های شما روحانیون، دشمن از رسیدن به اهدافش مأیوس می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha