جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اختتامیه دومین مسابقه کتاب‌خوانی «من میترا نیستم» در اهواز

حوزه/ اختتامیه دومین مسابقه کتابخوانی «من میترا نیستم» با حضور ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر عضو «باشگاه ترنج» مرکز فرهنگی عصر ظهور، وابسته به حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اختتامیه دومین مسابقه کتابخوانی «من میترا نیستم» به همت باشگاه دانش‌آموزی ترنج، وابسته به مرکز عصر ظهور اهواز وابسته به حوزه علمیه خوزستان، با محوریت کتاب «راز درخت کاج»، در تالار اجتماعات شهید جمال‌پور برگزار شد.

این مراسم که دومین مسابقه کتابخوانی «من میترا نیستم» بود با حضور ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان عضو باشگاه ترنج، کادر مرکز عصر ظهور، مادران و مربیان پرورشی مدارس متوسطه اول و دوم ناحیه ۱ و ۳ اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام امین قبیتی، مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی مرکز عصر ظهور اهواز، در بخشی از این همایش، بر لزوم برنامه‌ریزی برای استفاده از فرصت‌ها، تغییر محیط و انتخاب افراد شایسته، تأکید کرد.

همچنین ادامه این همایش ۵۰۰ نفری، خانم آیت، مسئول باشگاه ترنج، هدف از برگزاری این مسابقات را تشریح کرد و سپس خانم خدری، دبیر بازنشسته آموزش‌وپرورش و از دوستان نزدیک شهیده زینب کمایی، به بیان خاطراتی از این شهیده بزرگوار پرداخت.

وی گفت: دوستی من و زینب بسیار کوتاه بود و پس از آن خانواده ما از شاهین‌شهر (استان اصفهان) به مسجدسلیمان بازگشتند. اما آشنایی من با زینب در این مدت کوتاه پنج ماهه، در زندگی‌ام تأثیرات مؤثر و به‌سزایی گذاشت.

خدری، برنامه‌ریزی درسی و معنوی را از خصوصیات بارز شهید زینب کمایی دانست و تصریح کرد: زینب شخصیتی داشت که همه مثل پروانه دورش جمع می‌شدند. بدون اینکه خودش بخواهد بر دیگران تأثیر بگذارد، دیگران از او تأثیر می‌گرفتند.

در پایان مراسم نیز ضمن تقدیر از سرکار خانم خدری، آیین قرعه‌کشی انجام و به ده نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقه هدایای نفیس اهداء شد.

لازم به ذکر است، باشگاه دانش‌آموزی ترنج، وابسته به مرکز عصر ظهور اهواز، چند سالی است که با بهره‌گیری از تجربیات و مهارت‌های نوین، برنامه‌هایی در جهت جذب و تربیت دینی دانش‌آموزان دختر برگزار می‌کند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha