جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر لزوم شناسایی استعدادهای طلاب، گفت: امروز طلاب می توانند در زمینه هنرهایی مانند خوشنویسی، فن خطابه، فضای مجازی، رسانه و ... فعال باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین، با محکومیت حادثه تروریستی شهرستان چابهار، گفت: این حادثه ناجوانمردانه بسیار هولناک بود.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه بر لزوم تبیین رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با آسیب های تفرقه و اختلاف در کشور تاکید و بیان کرد: دشمنان  با ایجاد تفرقه و اختلافبین مسلمانان تلاش دارند امنیت و اقتدار کشور ما را مورد خدشه قرار دهند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی همچنین بر شناسایی طلاب نخبه در زمینه های مختلف هنر انقلاب اسلامیتاکید کرد و افزود: امروز طلاب می توانند در زمینه هنرهایی مانند خوشنویسی، فن خطابه، فضای مجازی، رسانه و ... فعال باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در حال حاضر در شبکه استانی مرکز قزوین اساتیدحوزه علمیه قزوین در حال تولید برنامه های معارفی هستند که باید حضور حوزویان در این عرصه ها بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسامین عباسی با تاکید بر لزوم شناسایی استعدادهای طلاب، اظهار کرد: مدیران مدارس علمیه باید استعدادهای طلاب را شناسایی کنند تا بتوانیم در بخش های مختلف از آنها استفاده کنیم.

وی به موضوع شبکه های مجازی پرداخت و بیان کرد: امروز موضوع شبکه های مجازی در کشور به یک پدیده خطرناک در ترویج شبهات دینی تبدیل شده، لذا طلاب باید در این عرصه ورود کرده و با تسلط علمی پاسخگوی شبهات باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha