پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وزیر صمت در تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توانمندی و نقش‌آفرینی وزارت صمت در حل مشکلات مهم مردم، گفت: حضور شما همزمان با نوسان بازار خودرو بود و شنیدم که نمایندگان مجلس بحث سؤال از وزیر را مطرح می‌کنند؛ این موضوع تعجب من را به همراه داشت و گفتم نیامده چه سؤالی می‌خواهند مطرح کنند؟

وی اضافه کرد: مردم به دلیل مشکلات ارزی، کمبود مواد اولیه و دیگر مشکلات اقتصادی مراجعات زیادی می‌کنند؛ مردم ما خیلی خوب هستند، چرا ما نباید برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی آن‌ها هیچ کاری انجام ندهیم؟

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی خواستار توجه ویژه به تولید ملی شد و گفت: برای عملیاتی شدن الزامات اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب، باید اولویت‌مان تولید ملی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم همچنین بیان داشت: باید تمامی خواسته‌ها و مشکلات صنعتگران را در این سفرها بشنوید و به آن‌ها توجه کنید. تجربیات حضور وزیر صمت در کمیسیون صنعت، معاونت و قائم مقامی وزارت صمت می‌تواند برای حل مشکلات موجود راهگشا باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha