شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج جهادی

حوزه/ جانشین مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم، داشتن روحیه جهادی و خدمت صادقانه به مردم را از مهم ترین الزامات دفاع از انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سعید گلچی طی سخنانی در حاشیه بازدید از برخی پروژه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در بخش خلجستان، با تاکید بر این که یکی از مهم ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی به ویژه استان قم، ترویج و نهادینه کردن روحیه بسیجی و جهادی است، ابراز داشت: امروز همه فعالان تولید و اشتغال و عرصه‌های متنوع اقتصاد مقاومتی به ویژه روستاییان و بسیجیان فعال در بخش‌های تابعه جزو پیش قراولان دفاع از کشور در جنگ اقتصادی امروز هستند و باید از آن ها در ابعاد کمی و کیفی حمایت لازم را به عمل آورد.

وی همچنین افزود: بی شک این فعالیت‌ها چنانچه همراه با بصیرت و به قصد قربت و نیت خالصانه صورت گیرد، بی شک اجر جهاد در راه خدا را برای افراد به همراه خواهد داشت.

مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان قم، ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمن با جنگ روانی و تشدید فشارهای اقتصادی به دنبال سخت کردن معیشت مردم است، ما با روحیه جهادی و تکیه بر مولفه‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کرده و فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در جبهه اقتصاد را عملیاتی سازیم..

وی با بیان این که فعالیت های جهادی و تلاش در مسیر رشد اشتغال و نیز رفع محرومیت زدایی در اولویت برنامه های سازمان بسیج سازندگی قرار دارد، گفت: لازمه دفاع از انقلاب و قدردانی از مردم ولایتمدار و بزرگوار ایران اسلامی تلاش در جهت ارایه خدمت صادقانه و بی منت به آن ها و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha